Citymail | shipping smarter

e-mail

‘Social shopping: veel hype, weinig actie’

Het moet een nieuw commercieel fundament onder Instagram, Pinterest en Facebook worden, maar volgens marktonderzoeker Forrester is social shopping vooral een geblaat en weinig wol.

Meer

Tablet wordt het meest gebruikt voor e-mail

Nederlanders gebruiken hun tablets steeds vaker. Dat blijkt uit de jaarlijkse Samsung technologiebarometer. In 2014 gebruikten we de tablet nog 40 minuten per dag, in 2015 is dit al opgelopen tot 66 minuten per dag.

Meer

Hoe optimaliseer je jouw e-mails voor smartphones?

De smartphone is inmiddels niet meer weg te denken: je ontvangers lezen e-mail zodra ze opstaan, als ze in de trein zitten, voor ze gaan slapen en zelfs op de wc. Kortom: je e-mailcampagne wordt over overal en altijd gelezen.

Meer

De reis van een e-mailbijlage

We zijn al zo gewend geraakt aan het internet dat we amper doorhebben hoe een mailtje zijn bestemming bereikt.

Meer

Vijf slimme e-mailmarketing innovaties voor 2015

E-mailmarketing, nog niet zo lang geleden ten dode opgeschreven, is weer helemaal terug van nooit weggeweest. Nieuwe technische mogelijkheden maken e-mailmarketing zelfs extra interessant, zolang u ze niet als gimmick gebruikt.

Meer

De geschiedenis van e-mail (infographic)

E-mail is, ondanks de opkomst van chat en sociale media, nog altijd een van de meest succesvolle communicatiesystemen ter wereld. Die trouwens ook nog flink blijft groeien: van 4,1 miljard e-mail accounts nu 5,2 miljard eind 2018.

Meer