Citymail | shipping smarter

klantgericht

Waarom jij jouw klant vooral niet centraal moet stellen

Customer centricity, oftewel het centraal stellen van jouw klant. Tijdens het B2B Marketing Forum in DeFabrique in Utrecht had vrijwel iedere spreker het wel ergens op een slide staan als bepalende factor voor het succes van organisaties.

Meer

Contentmarketing voor webshops

Contentmarketing, wat is dat nu precies? Een half uurtje Googelen levert de meest uiteenlopende definitieomschrijvingen op.

Meer

Durf jij iets te vragen aan je klant?

Door communicatie- en transactiegedrag weten we ontzettend veel van onze (potentiële) klanten. Waar mogelijk zetten we dit in om onze boodschap relevanter te maken en het optimale uit de relatie met de ontvanger / klant te halen.

Meer

Expeditie marketing: hoe zet u uw klant écht centraal?

Uzelf onderscheiden ten opzichte van uw concurrent wordt steeds lastiger. De meerwaarde voor uw klant zit vaak in de mate van uw klantgerichtheid. Kent u hem echt, bied u hem wat hij vraagt of nodig heeft en heeft u dat zelfs al door, voor hij er om vraagt?

Meer